Tainted Love

Sitter och lyssnar på tainted love med Marilyn Manson nu, jäävligt bra version av den låten tycker jag :) Hihi.

Igår följde jag som sagt med till grums, hann inte med så mycket mer än att sola :) Sen kollade vi även på tv på kvällen. Måste bara berätta om en mysigt händelse som inträffade när vi borstade tänderna.
Jag satt på badkarskanten och felicia stod upp, jag borstade tänderna och hon sköljde med munskölj. Ja bestämde mig för att spotta ut och böjde mig snabbt fram och spottade, samtidigt som felicia gjorde samma sak. Allt slutade med att jag fick lite av hennes munskölj i håret. MYSIGT XD Men oj va jag skrattade.

Idag var skolan ganska roligt, spelade in film i typ tre timmar, sen lunch, hörövning på engelska sen spelade vi in en låt på arbetssätt och lärande. Eller låt och låt, vi gjorde en egen version av myror i brallan, som vi ska använda i vårt barnprogram ;)

Efter skolan åkte jag ut till ikea och mötte upp Jimmie och Petter. Åkte till subway och åt baugette, och jag tryckte i mig en hel lång. Fatta! Men då blev ja mätt ;) Sen skulle Jimmie ha latte på Waynes, så vi gick dit, och då blev jag bjuden på en kaffe, tack så mycket :) Sen fick jag skjuts hem.

Har dammsugit i lägenheten och så, känt mig duktig :) Nu är jag rätt så trött, och sen småkollar jag på fantastic four som går på sexan :)

Nattinaajt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0