Right now

Tjenixen! Nysss kommit till mitt ljuva hem i Karlstad, och de va skönt kan jag säga. Jag vill bara hem mer och mer för varje gång jag är i Hagfors. Inte så konstigt med tanke på vissa saker kanske. Kompisarna är dock tråkigt att lämna såklart!
Gårdagen var iallafall jätterolig hos Saga, halvrolig i byn och inte speciellt rolig när vi kom hem. Men jag överlever :) Som vanligt så blir det missförstånd, och jag ser ut som en idiot i allas ögon, men orkar man bry sig när det är i Hagfors? näe. Ja tror ja skippar de nu faktiskt, usch.

Jaja, nyss smällt i mig två varma smörgåsar, och de va helt underbart gott :D Tog med mig smörgåsgrillen hemifrån, har alltid tänkt göra de men glömt de hela tiden. :P

Ska dra nura :) Hörs, nattinatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0