Key, key

Sitter i skolan helt själv nu, Felicia, Jossa å Amanda drog tidigare av olika orsaker ;) Men ja är kvar iallafall. Har svenska nu, och vi ska skriva på vår Fan fiction-berättelse. Som sagt så skriver jag om Brooke Davis, fast nu lever hon inte sitt liv i Oth utan hon ska på utlandsresa med Peyton. Svårt att förklara, men jag vet vad jag menar iaf :D

Efter skolan nu ska jag hem snabbt som tusan, och sen ska jag på bio med Carina. Vi har inte bestämt vilken och när än, men det kan bli vid 6, halv 7 eller 9. Så om det blir klockan 6 blire en jävla fart på mig, för då blir de stressigt. :P Eftersom bussen hem är så dryg. Men men, hon ringer nog snart så får vi se :)

Nu ska jag dra mig, hallojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0