Duktig

Aa idag var vi duktiga och gick till skolan, var så jävla trött på den första lektionen så ja höll på å somna. Ändå hade vi ett nytt ämne nu, Medieproduktion, och de verkade kul. Men ja kunde inte låta bli (som alla andra) och sitta å gäspa.
Sen hade vi historia, sen engelska och sist arbetssätt och lärande. Och nu är jag hemma. Fick gå lite tidigare på den sista lektionen bara för att ja jobbade så bra ;) Haha, nej men ja frågade för annars skulle de ha blivit väldigt knapert med tid. Jag ska nämligen iväg till stallet snart. Om en halvtimme. I måndags red ja ju bara igen den gången jag var sjuk, så idag är ju min riktiga lektion :)
Sitter iallafall och äter smörgås nu, sen ska ja byta om och dra iväg.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0