Beck

Nu rullar eftertexten på Beck när jag skriver denna mening. Har småtittat lite på den bara. Jimmie och Petter var snälla och skjutsade mig till Karlstad, sen följde de med in och kollade lite på Beck. Ja plockade in min tvätt under tiden så har inte sett så noga ;)

Igår åkte jag och Josse som sagt och umgicks me de ovanstående killarna, har umgåtts hela helgen och de har varit väldigt kul faktiskt :) Vi satt å slökollade på filmer å tv i flera timmar hos Petter, sen bestämde dom att de skulle till de där jävla spökhuset igen, och jag vägrade gå ur bilen, feg som jag är. Så jag satt kvar själv först, men insåg sen va läskigt de skulle bli, så ja ropade efter dom och då bangade Jimmie också :D så vi åkte till Kroppheden ist, och då kunde vi ju köra fram bilen och ha ljuset på, så då vågade ja gå ut och kolla. Stod och läste om alla som hade blivit avrättade där och grejer, menade och ta på yxan som var där, men sen kom ja på att då skulle jag säkert bli hemsökt av nån äcklig sak så jag ångrade mig.

Sent blev de iaf, efter den spökrundan så var nog klockan halv 6 på morronen :P Men de va ju som sagt rätt kul ändå.

Nu måste jag sova, skolan imorrn :) Nattinatti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0