310309

Sista dagen i mars nu :) Imorrn äre April, och nu jävlar hoppas jag att våren kommer igång på riktigt. Är riktigt jävla trött på snö och vinter nu :P Men det ser ganska ljust ut, ska väl bli ganska bra och varmt väder under veckan enligt tv4 ;)

Trött som ett as var jag imorse iaf, somnade inte förens vid ett kanske :P hoho! Inte bra Ida!
Jossss och Felicia är i skolan nu ;) Så jag slipper vara själv, sitter och småjobbar med en samhällsuppgift, ska skriva en utredande uppsats om en social fråga. Drygt som tusan är de, så det blir inte så mycket gjort känner jag :P
Ska även bli fotad sen efter lunchen, haha! Vet inte vad de var för nåt, men Thomas kom å frågade om ja kunde vara med, så ja får väl ställa upp :P

Efter skolan bär det av mot Grums :) Solning med Felicia äre på schemat idag, och sen ikväll blir det tv-kväll. Felicia ska ju se sitt "Den rätte för Rosing" och sen vill ju jag gärna se "Desperate Housewives" ;) Så de blir najs :)

Ska göra ett sista försöka till att jobba innan vi drar på lunch :) Haha, hejhej!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Aha okej. Vad roligt att jobba på sunnes vattenpark ;d

Hoppas du får ett jobb då! :)

Ja, jag har sökt inom barnomsorgen, hoppas innerligt att jag får ngt. Inte roligt värre att vara pank hela sommarn! :s :P



Så lite så! :)

Haha, tackar! ;p

2009-03-31 @ 12:37:01
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0