260309

Jag är hur trött som helst, skulle kunna lägga mig för natten nu, men då kommer jag säkert vakna och inte kunna somna om. Så jag väntar lite :P Nu börjar simpsons på tvn, så ska kika lite på de, sen äre en dokumentär om Josef Fritzl (?) vid nio, så den ska jag också kika lite på :)

Idag har jag och Andreas varit tillsammans i åtta månader, och de går hur fort som helst tycker jag :) Men ändå känns de som att vi har känt varandra hur länge som helst. Men jag är glad att ja har fått haft en sån underbar människa så nära denna tid, och ja hoppas de blir mycke längre :) Jag kan knappt bärga mig till sommaren, då vi kan ses hur mycket som helst, UNDERBART! <3

Imorrn åker jag hem till Hagfors för typ tredje, fjärde helgen i rad. Men jag ska vara borta två helger i rad sen så, då måste jag ju hem nu :) Helgen för övrigt är inte planerad något, förutom innebandy på lördag tror jag. :P Sen får vi se hur det blir :)

Men nu ska ja kolla på tv, hejdå :)
 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Aha okej, men vad skönt att du bestämde dig och att det känns bra :)

Ja nu jädrar är den snart hääär! :D

Ska du ha sommarjobb :) ?



Grattis till dig och Andreas! :)

2009-03-26 @ 22:47:39
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0