240309

Nu är jag i skolan med alla flickorna :) Kul att alla är här nu! :D Fint väder ute äre ockå, men det blåser 70 minus :S
Tog på mig skinnjackan idag för att testa, och den var skön och bra ;) Dock är de ju som sagt lite blåsigt, så det är kallt. Felicia har dock sin peak jacka hon! haha ;) Just ja, snyggt citat från henne igår ; Nävgröt, fläsk och flôt, de är gött dä! :D
Lät väldigt mumsigt om jag får säga de ;) Haha.

Efter skolan följer jag med till Grums och solar. Var ett tag sen nu, så nu äre dax :)

Skriver på rasismen nu, och det är verkligen stopp i hjärnan, vet inte hur jag ska skriva. Blää
Men men, jag får göra ett tappert försök iaf ;)

Pusssi:*

Kommentarer
Postat av: Cissi

Aa okej. Jo det är ju bättre att du slutar om du känner för att lägga pengarna på något annat! Hoppas du bestämmer dig i alla fall!



Ja, jag har också långa dagar! Går till fyra varje dag utom tisdag, det suger ju hårt! Dock har jag sovmorgon på onsdagar.

Och jajemensann, vårkänslor överallt! Gud vad härligt, längtar till våren - SOMMAR! :D

2009-03-24 @ 23:03:43
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0