When it was good

Jag diggar den låten, som för övrigt sjungs (?) av Flipsyde :) Har blivit dålig på att uppdatera här nu, skärpning! Men har varit lite upptagen de senaste dagarna :) Som de flesta vet så har jag och Andreas gjort slut också, två veckor sen ungefär. Dock känns det inte så jobbigt då vi ska fortsätta vara riktigt bra vänner, jag ska vara hos han i två veckor under sommaren eftersom jag ska jobba i Sunne osv. Tror att detta var ett bra beslut nu efter att jag har fått lite tid att smälta de. Det var jobbigt att bo långt ifrån varandra och jaa.. klart att det inte är så roligt då. Så som sagt så känns det bra :)

Idag fyller jag år också, hela 17 år. Herregud vilken onödig ålder. Haha! Otur har jag haft också idag. Mycket regn och blås så jag har frusit, efter skolan gick ja Louise å Feli till Mitticity för å fika på Waynes. När vi stod å betalade så gick brandlarmet och vi fick utrymma. Haha xD Dock gick allting på typ 5 min så vi fick kommer in snabbt igen och fika :)

Efter det åkte jag hem till Färjestad. Ingen är hemma nu här, Jessy är i Filipstad hos sina kompisar, Micke är i Charlottenberg och Oscar åkte till Mallorca idag. Ensammast är ja ;) Men ja har iaf städat lite, lagt in musik på mobilen och sedan varit ute å sprungit :)  Så lite har jag fått gjort.

Köpte mig även ett par jeansleggins och ett par korta plyschshorts i typ aprikos :) Mysigt.

Nu ska ja dunka lite muuusik och kanske plugga lite sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0