Värmlandstrafik är SKIT

VIll bara uttrycka mitt hat mot värmlandstrafik. FY FAN säger ja bara. Ska alltid krångla.
När jag skulle åka till Kd förra helgen så hade ja glömt kolla tiderna och tydligen så hade de ändrat dem, ja missade bussen och pappa fick skjutsa mig. För att jag inte skulle missa bussen idag så kollade jag EXTREMT noga igår och det skulle gå en buss prick två. Bra tänkte jag, gick upp och gjorde mig iordning idag och sen tänkte jag att ja skulle kolla om bussen gick över munkfors som vanligt, men nej då gick det helt plötsligt inte en buss två utan ett och fyra. De töliga var att klockan då var 13.07. BRA VÄRMLANDTRAFIK, HEJJJA.

Nej usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0