Morrnmorrn

Nu är jag ganska nyvaken. Förstår inte men ja kan inte sova länge så ofta nu :O Har vaknat tidigt de flesta helgerna nu. Eller ja, me tidigt så menar jag mellan 9 och 11. Så ja, tolka det som ni vill :) Ska som sagt iväg och klippa mig halv 2 vilken ska bli hur gött som helst. Vill också få bort den varma tonen i mitt blonda hår och få mer kalltblont istället. Fårse hur det blir, vill inte bli helt blond bara :) Slingor ska de va!

Imorrn åker jag till Sunne också, Andreas är hemma. Har nog nämnt detta innan men skit samma, nu vet ni iaf ;)

Sen kd på tisdag som sagt och sen avslutning! :D Emma kommer nog också ner på Onsdag tror ja, blir bra de :D Då blire lite shopping inför avslutningen också :)

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0