Ledig

Sista skoldagen idag! Fy fan va skönt det känns :) Imorrn är jag ledig och även på måndag då jag ska till Sunne på utbildningsdag inför sommarjobbet :) På tisdag börjar vi kvart över två. Vet inte vad som händer då, men det håller ju inte på längre än två timmar :) Sen på onsdag är det bara en avslutning, tror vi slutar runt tio. SOMMARLOV :D

Idag hade vi först matte. Gjorde största delen av uppgiften vi fått, men det är en ynka kvar. vg-mvg frågan. Jätttekort men fattar fan inte hur jag ska göra , och tydligen så måste jag klara den för att få vg :S Vet inte vad hon tänker med när jag har fått vg och mvg på andra uppgifter. Ska försöka få tag på mamma så hon får hjälpa mig, Jessy kunde inte och som sagt så fattar inte jag heller något.

Efter matten så hade vi gympa. Sprang 3 km på tid. Haha. Lite jobbigt vare faktiskt, men inte lika jobbigt som jag trodde. :) Sen hade vi naturkunskap då vi labbade och efter det slutade vi.

Emma å Sara var i kd på shoppping så jag drog in till stan för å träffa dem. Även Denise var där och fick också se Frida en sväng :) Kulkul. Helt slut i mina ben nu. Så som jag har sprungit och gått idag. Haha!

Nej nu ska jag försöka bli klar me den där jävla matteuppgiften. Sen har jag inte en uppgift mer på ungefär två månader :D GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!



Snart ett år sen tjejer. Tänk va tiden går fort... Saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0