Heartless

Berätta 4 sanningar om dig själv:

1. Jag vill verkligen ha en lägenhet nu.
2. Jag trivs inte riktigt med mig liv just nu, vet inte varför. Vill bara börja skolan(eller ja, helst av allt ha ledigt då) och att allt ska bli som vanligt, orkar inte jobba.
3. Jag behöver verkligen pengar nu, det suger i shoppingtarmen.
4. Jag saknar mamma och markus hemskt mycket.

Berätta 4 saker du har gjort idag:

1. Jobbat.
2. Åkt hem till Hagfors.
3. Träffat Andreas.
4. Ätit pizza med pappa.

Berätta 4 saker du har på dig just nu:

1. T-shirt
2. Trosor
3. Strumpor
4. BH

Skriv ner 4 saker du hatar:

1. Vänner som inte är vänner.
2. Killar som skiter i tjejen (fy fan för dom).
3. Detta jävla skitväder =P
4. Att jag inte har spotify i mobilen.

Skriv ner 4 saker du älskar:

1. Disturbed.
2. Vänner som är riktiga vänner.
3. Kärlek.
4. Mat!

4 personer som ska göra denna lista:
Felicia, Louise, Sofia, Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0