Something special

Ligger och lyssnar på Tyler Hilton nu. Nivet Chris Keller? :) Sjukt skön röst har han, och låtarna är inte dåliga de heller :)

Ledig idag och två dagar framöver. Idag blev jag dock väckt vid nio ändå av Oscars pappa. Oscar var på jobbet men ja skulle hjälpa till med flytten. Så vi packade bilen och drog iväg till lägenheten för att packa upp. Efter de runt i hela kd och kollade olika möbelaffärer efter utemöbler till deras balkong. Efter de åt vi mat och sen kollade vi tapeter. Nu är jag iaf tillbaka hemma :) Helt själv. Oscars pappa är och klipper sig och Oscar har inte slutat än.

Tänkte kolla bussarna nu. Ska ju hem till Hagfors en sväng imorrn. :)

Ne nu ska jag nog göra det direkt innan jag glömmer det. Hej så länge!

Föresten så saknar jag mina råttor nu :( Fick ju aldrig säga hejdå...





Kommentarer
Postat av: bitte

söta

2009-07-10 @ 13:39:09
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0