New day

Nyvaken nu. Hade ställt klockan på tio och när jag vaknade var klockan 09.59. Haha :)
Ska snart dra mig upp för att duscha osv. Åker ju som sagt till kd vid ett. Innan de har ja väl ingenting planerat förutom att jag ska kolla igenom alla grejer från lägenheten som är här nu. Har ju inte varit hemma nåt sen vi flyttade hem allt så det är fortfarande nerpackat. Kanske är någon som jag behöver med mig, vem vet :)

Annars idag lär de väl inte hända något speciellt. Som sagt så lär de väl typ vara klara med flytten när jag kommer, så det blir väl att fixa det sista då kanske.

Imorrn jobbar jag... -.- och på måndag. Dock börjar jag inte förens halv 12 imorrn :) Sen sover jag hos Andreas, tar mig som sagt inte hem när jag jobbar helger :P

Ha en bra dag!

Jag och min vän Jossi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0