Kidnap the Sandy Claws

Sitter och lyssnar på Korn nu. Haha, sköna låtar :)

Ä
r också i Hagfors. Kom hem för kanske en och en halv timme sen. Dock inte från bussen men från Farmor. Kom till Hagfors vid fyra men efter det åkte vi direkt till farmor och farfar och där fick jag mat och sen har pappa hjälpt dom med datorn. Och det går ju inte direkt fort.. haha, inte lätt att förstå allt kanske :)

H
ar ingenting planerat ikväll, så det blir bara lugnt. Tänkte att jag skulle ha gjort någon bloggdesign till Emma. Men nu kom jag på att jag inte har korten som behövs, och hon är inte vid datorn. Så det sket sig. Haha. Får se någon film eller nåt ist :) lite skönt att vara själv för en gångs skull.

Imorrn vid ett åker jag till kd igen. Snabbvisit här. Imorrn tror ja att de ska ha flyttat klart också :O Känns dumt att jag inte hinner hjälpa dom imorrn, men ja.. Bussarna går ju när de går så, kan inte göra så mycket. Men första natten i nya lägenheten imorrn alltså :) Och nästa vecka ska jag föresten och titta på en lägenhet på Råtorp. Ligger typ tvärs över klarälven vid Färjestad. Knöligt de där, men är man på färjestad och kollar över älven så ska Råtorp alltså ligga där. Så det är nog inte så långt bort :) Fårse fårse.

H
a en bra kväll! Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Jag har inga pengar på mobilen (n) men jag tycker du får fixa bloggen nån annan dag :)

2009-07-12 @ 01:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0