Your Kiss.

Tjenna! Nu sitter jag här framför min älskade dator igen :) Haha, nej ja har faktiskt inte saknat den nåt.
Helgen har iallafall varit väldigt bra. Mamma och Markus hämtade mig i stan i fredags och så åkte vi ut till bergvik. Sen åkte vi till Anette och där bjöds de på nachos. Gott som fan! Haha. Sen somnade vi tidigt.
Vaknade vid tio i åtta (!!!) på lördag. Visserligen berodde de på att Alva vaknade runt halv 7 och då vaknade jag sen av henne och Markus och högen. Haha.
Vi åkte på hockey vid fyra, och Färjesta tog såklart hem segern med 6-3 mot Modo :) Grrrreat.
Tillbaka till Forshaga å Anette och då blev de massa gott och melodifestivalen sen även Hot chick.

Idag drog mamma och Markus hem vid elva och jag stannade hos Anette tills 13.40 då ja tog bussen till kd. Packade grejer och så, sen drog ja iväg till min vän Andreas en stund och sen in till stan för att möta upp Felicia å de som nyss kommit hem från Ålandsfärjan. Hon hade även köpt med godis till mig, mycket snällt bruden, tack! <3

Nu ska jag snart lägga mig å sova, för imorrn ska Ida upp och ta tåget vid 9 till min älskade Andreas nere i skåne! :D:D:D

Sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo, det gör det allt med. Önskar mitt hår växte lika fort ;p

Jo det blev väl bra. Svullnaden har inte gått ner riktigt helt än så det syns väl itne än ordentligt :)

Ha det så jättebra i Skåne nu och ta vara på tiden :) !

2009-02-23 @ 17:56:42
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0