Sun(ny?)day

Sitter i sängen nu, vaknade runt halv ett =) Har sovit riktigt gott inatt, och fyfan va de va skönt. :P Somnade nog efter 3 nån gång igår, så ja har fått ganska lång sömn också ;) hihi.
De va iallafall rätt kul vid Andreas :) Mycke folk vare så de va brist på sittplatser, men annars så. Hungrig blev ja också + att min hals gjorde ont mot slutet av festen :( Men de blev bättre sen när ja å Malin tog fram korv och åt, haha :) Fick skjuts hem av Malins kusiner tror ja.

Idag ni, ska ja försöka släpa mig upp till rud för att handla. Men ja är sååååååå kär i min säng, så de kommer bli tufft. Fy fan va förslöad ja har blivit denna vecka :P Haha. Jaja.

Jag har också pratat me Felicia å en och en halv timme idag, haha, och ja kom då på att ja vill vill och vill till andreas på sportlovet. Och ja ska fan försöka få de att bli så också. Måste skaffa pengar bara, men om ja får lite av alla i famlijen kanske de går :) Sen får ja ju prata med Andreas också, för de har ja inte heller gjort. Men ja tror inte att han har nåt emot de ;)

Hörs seen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0