Söndag

Söndag idag vilket innebär slappt. :) Jag ska snart försöka masa mig iväg till farmor. Pappa är väldigt sjuk så ja vill inte bli smittad :P Bättre att åka dit då :) Men väntar ett litet tag till iaf.

Igår vare mycket trevligt :) Emmö blev bättre så hon kom hit, vi satt å pratade ett tag sen kom även Emmab hit. Runt åtta drog vi iväg å hämtade upp Sara och Josse sen åkte vi till Milano :) Åt pizza och satt där tills dom stängde, haha! Sen åkte vi till Josse å kollade lite på film + pratade. Mycket bra kväll me massa prat :) De tycker ja om!

Har nyss gjort ett försök å kolla på The texas chainsaw massacre, the beginning. Men ja kan fan inte se såna filmer :O Ja kunde titta ändå tills ena killen och ena tjejen låg där nere på bordet, nej usch! Sen stängde jag av.  Blä, blä och blä. Förstår inte att ja ändå ska försöka tvinga mig att se även om ja vet att ja inte kan. Men men :)

Hörs senare maybe. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0