Orkaaaa

Inte blivit bättre i halsen än. Eller lite bättre under dagen var jag, tillochmed så ja orkade duscha å blåsa håret. Men sen framåt kvälllen så kommer halsontet igen, och ja orkar verkligen inte. USCH å FY. Sen krånglar msn, ja försöker skicka nåra bilder till Andreas, och ja tror fan att vi har försökt i två timmar snart, de vill inte. Antingen låser sig mitt msn, eller så loggas han ut. Ibland känner jag bara..DÖD ÅT MSN! Nej men sånt här kan jag bli förbannad på, och speciellt när jag inte vet hur jag ska åtgärda problemet + att min far kan typ allt om datorer utom msn.

Inge trött
är jag heller eftersom jag har spenderat de senaste 24 timmarna i sängen typ. Så vi får väl se hur de blir med denna nattens sömn. Orkar man med skolan imorrn om jag har lika ont i halsen? Nääe, men samtidigt vill jag ju så gärna rida på kvällen :( ÅHH, I-landproblem.

Nej nu ska Ida fortsätta med det gjorde, nämligen .. ingenting. Men aja, sluta klaga ska jag iallafall.

BYE BAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0