Onsday

Nu har jag precis fått i lite mat i magen, och det var inte fel :) Åt nämligen ingenting i skolan, fick sluta tidigare som vanligt! Vi har nog fan aldrig gått en hel dag utan att få sluta tidigare på nån lektion, och verkligen inte en vecka utan att ha fått sluta tidigare. Men ja säger inte emot ;) Idag hade vi bara två lektioner, och efter den första lektioner har vi liksom håltimme i 40 min sen mat på en dryga timme, så då frågade vi om vi kunde jobba me naturkunskapen en och en halv timme sen gå hem, så de gjorde vi :)

Jag gick en sväng in på hm och köpte en bh :) Riktigt fin var de, orkar inte ta kort på den nu, men den hör till trosorna som ja fick av Andreas i julklapp. 129:-

Sitter och tittar på nåt på 6an nu, va lite småkul. Senare ska jag till stallet och rida. Ser jag fram emot :) Hoppas jag får rida den hästen som ja har varit nyfiken på sen ja började. Verkar vara riktigt fin att rida! Får se, får se ;)

Nu har vi bara två skoldagar kvar! wiie. Följde med Felicia hem igår, och ska med henne hem imorrn också. Sola, sola och sola. Haha nejdå, ja ska sola en gång nu så har jag solat tre gånger, sen tar jag en liten paus =) Sen kommer ju mamma och Markus på fredag såklart :P

Pusssar

Kommentarer
Postat av: Emma

Du min vän vill du göra om min blogg snart ?:D

2009-02-18 @ 15:14:22
URL: http://doyoouknow.blogg.se/
Postat av: joss

min med :D ?

2009-02-19 @ 11:37:54
URL: http://josefinehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0