Måndayy

Jag är i skolan!! för första gången på en vecka nu. Känns skönt, men jag saknar sänge. Har verkligen komma "nära" min säng denna vecka ;) Lärt mig att tycka om den ännu mer. Så nu vill ja hem igen :D Haha. Men men, lite måste man få gjort =)
Vi har två lektioner kvar, historia och gk. Gk är på två timmar och de är sååååååå drygt. Well,well

De är iallafall klart att ja kunde åka till Andreas, fyfan va jävla roligt :D:D Pratade me pappa igår och han sa att de skulle vi nog kunna ordna på nåt vis. Sen kollade ja tågbiljetter och de va 150 kr billigare än va ja trodde :) Så nu jävlar. Visserligen går han i skolan hela veckan, men va fan, ja får väl underhålla mig själv lite då :D Ja fick följa me honom till skolan också sa han :) Så de ska nog gå bra. Men då vet ni de alla, att ja tyvärr inte är hemma nåt under sportlovet :( De är lite tråkigt. Men ni har chansen att se mig på helgerna nu iaf :P

Aja, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0