Kvällen

Har nu kommit hem från ridningen,
och de gick faktiskt jävligt bra idag :D
Åh va kul de va. Fick rida söta Cassy (på bilden), som var den första hästen jag red där. Den första gången gick de absolut inge bra, snarare käpprätt åt helvete. Men idag, är jag väldigt nöjd :) Fick mycket beröm också, så jag var nog inte ensam om att tycka de gick bra. Inga skrapsår på knäna, sen har ja lärt känna en tjej lite grann som rider i min grupp :) Johanna heter hon, och ja fick åka med henne hem, de va snällt!


Annars är jag ganska trött i kroppen nu. Vi har även gympa imorrn och jag kommer väl antagligen vara dö efter den lektionen, då jag och Felicia oftast ger gärnet, och lektionerna brukar bli RÄTT SÅ jobbiga då ;) Haha.

Tog kort på bhn förut, sen lägger jag även in en bild å vårt nya schema som suger ***












Kommentarer
Postat av: Cissi

Jomenvisst :D

Jag åt aldrig där inne, Tim och jag stod i kön, Han skulle köpa en glass :p

Du såg ut att må mra!? :)

2009-02-19 @ 13:28:56
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Emma

aah, får tänka ut ngt jag vill ha, men det är lite svårt :P

2009-02-19 @ 20:59:13
URL: http://doyoouknow.blogg.se/
Postat av: Cissi

Okej, toppen! För övrigt, vad långt hår du hade fått :O Men det var snyggt (y) ;)

Jo med mig är det väl si och så, har nyss opererat mig i käken och grejer så jag är extreeeeemt sugen på mat! Har gått ner x-antal kilon pga det här :O, bantningskur. se... Inte bra, inte bra.

Men annars så lever jag livet ;d

2009-02-19 @ 23:00:34
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0