Good day

Idag hare varit en bra dag. Fick sovmorgon till elva, men jag vaknade av mig själv vid halv tio, så låg å drog mig ett tag innan jag gick upp å duschade :) Sen till skolan för att diskutera lite om olika energikällor på naturkunskapen, sen fick vi sluta. Ja å Felicia drog in till stan, gick å köpte en creme för 30 kr som vi ska använda i ansiktet när vi solar, den gör så att man blir brunare fortare =) Sen gick vi till mcdonalds och köpte lite fika. Kaffe å dount, höhö. Sen fick vi sätta oss ner å plugga där, för tydligen skulle vår undersökning i matten va klar imorrn, så aa. Vi hade inge val, väääldigt roligt att typ 50% av de vi gav ut blanketter till inte svarat seriöst, de blir ju så himla lätt å veta va man ska skriva då menar ja. Nej usch. Men vi chansade lite =)

Sen drog ja hem och åt och direkt vidare mot stallet. Fick rida den söta ponnyn Dennis, och han va jättedukig :) De gick ganska bra, förutom att han va svår att få i form, men efter ett tag släppte han lite i nacken iaf ;) Så jag är nöjd. Dock är ja supertrött i armarna, sen upptäckte ja när ja kom hem att ja skrapat upp knät. Och de hände antagligen när Dennis strök sig mot ridväggen så ja kom i kläm, haha. Men de hade tillochmed blött igenom byxorna, :P Och ja märkte inget. Ojoj.

Nej nu ska ja fan softa lite, så somnar ja nog snart ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag såg dig på McDonalds ;)

2009-02-17 @ 21:44:17
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0