Fredag den 13onde

Igår följde ja som sagt med Felicia hem till Grums. Väntade på hennes syrra när hon gjorde mat, och hrungriga var vi, så vi vräkte i oss all mat som fanns typ ;) Sen drog vi + Malin ner och solade. Och eftersom ja inte solat på sex månader typ så blev jag ganska röd i ansiktet ;) Haha. Vi hade visserligen den där krämen vi köpte, som gjorde att de tar mer. Men ja solade faktiskt bara i 12 min:P Bra solarium äre ju så. Ska med nästa torsdag också =) Fårse om ja kan bygga upp brännan lite.

Idag är de fredag den 13onde, och jag har redan haft otur nåra gånger :P Glömde mobilen i Grums imorse, så Louise va snäll och kom hit med den, för att sedan dra hem direkt ;) haha. Så alla tjejerna är borta nu, jag sitter här själv :P Tänker ta bussen in till stan sen och ta 2 bussen hem. Orkar inte gå på gk:n. Ligger så långt fram i de så de känns så jävla onödigt. Gör ändå en "extrauppgift" nu. Så ja tar mig själv lite ledigt ;)

Nu ska ja läsa lite blogginlägg. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0