Doctors

Jag sitter och tittar på tv just nu, och det är doctors som är på 4an. Lite kul faktiskt :) En tjej som svettas som en karl som vill ha hjälp, en som har gjort en plastikoperation för att få tvättbräda, (xD) Haha. Tänk vare finns :P
Trött är jag också, lång dag idag, och sen fick vi även nytt schema som börjar gälla efter sportlovet. FY FAN säger ja bara, skjut mig långsamt. 9-4 på måndag, onsdag och torsdag, tre på fredag, och sen går vi visserligen till två på tisdag, men efter vecka 17 så slutar vi även halv 4 där. USCH.

Vad och köpte biljetter till Lund förut också, så jävla gott :D 805 kr gick de på, men hade kostat 705 och ja inte valt reserverad sittplats. Kunde ha gjort så, men ja vet inte om ja vill riskera å få stå upp i sex timmar (Y) Så nej, då betalar ja hellre de ja hade förväntat mig :) Skit samma. Ja betalade inte mer än 200 av de där pengarna själv ändå.
Men nu ligger de så fint på hylla här hemma och väntar på att de ska bli måndag :) Och de gör jag också.

Ne, nu ska ja hitta på nåt. Hejs svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0