Dagen dagen

Är hemma idag igen. Imorse vettefan vare va med min hals, men jävlar va ont ja hade :'( Usch, och jag som hatar sånt. Kändes som att ja nästan inte fick nån luft, ont som tusan gjorde de när ja svalde också. Så jaa, fick stanna hemma. Antagligen äre bara vanlig förkylning, för Jessy var likadan förra veckan, så det är väl hon som har smittat mig. Gött att de inte är halsfluss iaf, fy :P Men jag ska egentligen inte klaga för jag är aldrig sjuk.

Sitter och kollar på krigarprinsessan nu, Xena eller vad hon heter. Haha! De va ett tag sen ;) Har jag nog inte sett sen ja va liten =)

Jossa å Felicia kommer förbi här snart också. Vet inte om nån mer följer med, men tror inte de :) Trevligt med lite sällskap.
Sen blir de nog ingen ridning idag heller :( Vill ju inte bil värre. Men de suger, för ja betalar ju faktiskt för de. Usch.

Jaja, hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0