Nya tag

Idag tog jag nya tag. Somnade ungefär halv 9 - 9 igår så imorse var ja utvilad så de hette duga :)

Fri dag i skolan och jag pluggade lite matte. Jag gillar inte matte alls, men på nåt sätt går det rätt bra. Jag vill verkligen försöka få MVG i matte B och jag har god chans. Jag måste bara få riktigt bra på de två sista uppgifterna nu. KÄMPA IDA. Skulle ha gjort extra i bilden för att höja mig också men de hinner jag inte :( Kurserna slutar nu till jul så.

Efter skolan träffade jag Jack :) Han skulle köpa julklapp till sin mamma så vi fixa de sen åkte vi hit å kolla på tv lite :) Han åkte hem för 20 min sen kanske.

Nu ska jag diska och sen titta på Ensam Hemma 3 <333 / Ida

Kommentarer
Postat av: Jessica

Din dumma unge :<

2009-12-15 @ 19:59:13
URL: http://ballonatic.blogg.se/
Postat av: Ida

Dumma? :P :)

2009-12-16 @ 19:12:38
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0