New Moon

Gårdagen var trevlig. Kul att umgås med lite gamla kompisar :) Återuppta kontakten lite sådär.

Imorse åkte jag hem tillbaka till Karlstad. Eller imorse är väl fel ord, vid 12 idag. När jag kom hit såg det ut som fan. Kläder överallt, dammigt och ja. Stökigt. Var ganska stressad innan jag åkte härifrån för att fira jul. Så det var bara att sätta igång att städa. Bäddade rent i sängen och körde lite snabbt igenom och sen fick jag börja att städa upp mig själv också. Tog en dusch och gjorde mig klar sen åkte ja in till stan och mötte upp Jack. Vi tittade på New moon. Jag tyckte nästan att den var bättre än ettan, kanske är Jacobs förtjänst? ;) Haha. Det är otroligt att han blir så hemskt mycket snyggare genom att bara klippa av sig håret. Bra men lång var filmen iallafall.

Nu har jag nyss kommit hem och har klätt mig i morgonrock och ligger under täcket medans några klipp från allsång på skansen visas på tv. Mysigt :)

Ha en bra kväll / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0