Lussevaka

Igår lussevakade jag och Sofia. Lite fel dag o sådär, men vi fick göra de iaf :) Hon kom hit runt 6 och vi var själv fram tills 10 då Pontus kom hit och gjorde oss sällskap :) Vid halv 3 på natten följde vi han ner till Pekås där han mötte upp en kompis och de gick in till stan. Vi gick då hem men somnade inte förens vid halv 5 typ. Klockan ringde vid 7. Gissa om ja va trött? Knappt så ja orkade stå i duschen. Sen vet ju ni som känner mig hur mina ben blir sånahär dagar? Haha. ONT :) De kan ju sitta i hela dagen också och det har det gjort idag.

Jaja, man ska inte klaga :D Efter skolan idag åkte jag och Felicia in till stan och käkade på Burger king, hon bjöd mig eftersom ja inte hade pengar till de och hon ville att ja skulle följa med så :D Snällt gumman!

Nu ska jag bara ta det lugnt, som sagt, är väldigt trött :)

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0