Long time no see

Längesen jag skrev nu. Men de beror på att jag har spenderat julen hos mamma i Jämtland :) Har haft det rikitigt mysigt med massa snö och nästan 30 minusgrader. Två dagar åkte vi skidor och fick träffa på många renar på vägen till skidbacken. En dag spelade vi bowling då det var näst intill storm ute. Sen hann vi inte mycket mer.

Nu är jag hemma i Hagfors och befinner mig hos Josse med henne, Jossi å Emma :) Sitter här med varsin dator och senare kommer även Emmö :)

Imorrn drar jag mig till Karlstad och går på bio med Jack :) Vet inte vilken film det blir än men det märks. På onsdag blir det stan med Louise och leta efter en nyårsoutfit :) Sen åker vi till grums på kvällen.

/ Ida


Väldigt dålig mobilbild från julaftonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0