Julen är snart här

Har lagt upp lite julkort överallt nu tror jag. Men jag måste ju lägga ut här också så att jag minns :)
Det var kul, Felicia var dock inte med.

Efter skolan följde Emma med mig hem. Vi gick och handlade på Pekås en lång stund i väntan på att hennes mamma skulle föra över pengar åt henne. Efter det gick vi hem hit och kollade på Heartbreak Hotel + sov/vilade lite.

Vid sex kom Sofia hit. Hon hade med sig lite glögg som vi drack plus att vi åt massa pepparkakor och annat gott :) Felicia kom även och var med senare på kvällen.

Nu har jag nyss duschat, ska åka iväg till min moster Carina sen för att hämta lite julklappar som ska med upp till mamma. Jag får även mat där och sen hinner jag antaligen stanna och umgås en sväng.

Imorrn ska jag åka till Grums för att julbaka tillsammans med min Louise. Det ska bli mysigt! :)

Måndag åker jag hem till Hagfors som ni vet.

Ha en bra dag! / Ida

De flesta kortena som jag tog med mig hem nu var oseriösa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0