Hagfors

Sitter i soffan hemma i Hagfors. Pappa är lite nörd och kollar på "På spåret". Han hade väntat hela veckan på det sa han. Innan kollade vi på 2012, men vi hann inte mer eftersom han skulle se det som sagt, tönt ;)

Var också till farmor och farfar förut där även Eva och kusinerna Otilia och Bjarka var :) Vi klädde julgranen som vi alltid gör tsm och sen fick jag julklappar av dom :) Eftersom jag ska till mamma på jul så firade vi lite nu då alltså.

Ikväll vet jag inte vad som händer, han inte bestämt än med det lutar mot filmkväll med Jessy :) Fårse hur planerna blir.

Imorrn får vi också se vad jag ska göra, har lite å välja på :) På söndag drar jag mig mot Grums där det blir lite lussevaka :) Vi kör på rätt dag vi!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0