Dagen före..


..jullov!
Imorrn mina vänner går jag på jullov. Det gör iochförsig alla andra också men, hah!
Det ska bli riktigt skönt. Har haft mycket i huvudet nu ett tag. Så det ska bli skönt att bara koppla av några veckor. Eller ja, några dagar. Det är ju fortfarande lite kul som händer.

Imorgon ska jag och några av mina tjejer ha lite glöggkväll hemma hos mig. Som en början på jullovet. Hur mysigt som helst. Sedan är jag planerad en vecka framför. På Måndag åker jag hem till Hagfors en sväng för att sedan åka till mamma på tisdag. Där spenderar jag min jul.

Imorgon är det bara julavslutning. Det är antagligen någon julshow o sådär. Efter den ska vi tjejer kila upp till våra medialokaler och ta lite mysiga julkort tsm. KUL :) Favorit i repris från förra året, vi gillar.

Nu ska jag sätta på lite One Tree Hill och lägga mig i sängen för att titta. Ha de bra! / Ida

Förra årets julkort :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0