Stan

Kom hem för en liten stund sen, har varit på stan idag med tjejerna :) Vi fikade på Waynes och sen följde vi med Louise till Skindeep, hon tog hål i tungan. Duktig :) Nu har hon bara en helvetesvecka framför sig, jag är INTE avundsjuk xD

Oscar kom även hit igår, han bjöd mig på pizza. Så vi satt här och åt upp nästan en hel familjepizza själva :O Okej inte en hel, sparade väl en del också. Men mycket åt vi iaf, haha! Sen gjorde jag ljusa slingor på honom, som dock inte syndes så mycket så han får nog göra en gång till. Sen låg vi i sängen hela kvällen :) Mys.

Nu ska jag bara ha en hemmakväll helt själv, har både chips och dricka hemma och jag tänkte faktiskt ta och börja se om Prison break. Har inte sett hela allt, men pappa får fixa fram de nya säsongerna åt mig :) Men tänkte börja om från början ikväll iaf :) Längtar tills jag får min tv, då jävlar blire gött å se ;)

Nu ska jag diska undan lite, städa bort lite saker och sen lägga mig och må. Imorrn åker jag till Hagfors eftersom jag ska till tandläkaren vid 2!

Ha de :) Hejdå!

/ Ida ♥
Mina fina tjejer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0