Shopp igen?

Fick min stora lön idag. Vad blev de då? Jo, shopp efter mötet i skolan. Eller ja, shopp å shopp blev de väl egentligen inte. Åt mat med Emma, Sofia och Felicia först. Bakpotatis och kyckling/curry. Sen gick vi till skopunkten. Hittade ett par pumps som jag blev kär i :) Rea va dom på också, och sen ville Emma köpa ett par Uggs, och då gjorde jag också de :) De fanns i min storlek och de kostade bara 200. Så tänkte att ja kanske behövde ett par ;) Emma va snäll så jag fick köpa hennes skor så att jag fick ett par av mina gratis :) Betalade alltså 199 för två par skor :D inte illa pinkat. Lägger ut bilder på de i nästa inlägg :)

Nu sitter jag hemma, ska kolla lite på Prison Break och sen ska jag ner till Jessy en sväng :) Hihi.

/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0