Shit

Nu var de ett bra tag sen jag skrev här märkte jag. Vart har blogglusten tagit vägen? Den försvann nog i samband med jobblusten. Är så trött på att jobba nu, dessa sista tre dagar jag har kvar hoppas jag går riktigt fort. Sen blire sommarlov i två veckor :) De två veckorna ska ja inte göra nästan något. Flyttar iof nästa helg, till rud :) Och helgen efter det åker jag till götet me lite folk, vet inte precis vilka de blir än men iaf Felicia, Louise å Sofy :) Ska på Liseberg ännu en gång, Dead by April kommer dit bl.a. Det är radiokanalen NRJ som är där med en massa band. Flipsyde kommer också, de gillar jag skarpt :D

Oscar är bortrest denna vecka. Han är på Gotland med sin mor och mormor. Därför bor jag nu själv med hans pappa på herrhagen. Går de me :) Men han är saknad. Kommer hem på lördag tror ja iaf :) Ska bli gött, lagom till jag slutar :D

Annars har väl inget speciellt hänt i mitt liv. Mamma och Markus var här förra veckan, vi och Carina åkte ner till götet och hälsade på morbror Anders. Var även på Liseberg då också så de blir tredje gången jag är där nu denna sommaren, då lär jag va trött på det sen iaf. Inte ofta man hinner åka sig nöjd på lise men :D

Nu ska ja fortsätta dunka some music, äta nån mat och bara chilla. Börjar 12.15 imorrn och efter jobbet som slutar vid sex så kommer pappa å hämtar mig och vi åker till kd för å skriva kontrakt på lägenheten :) Nice.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0