Onsdag

Nu är det onsdag och jag måste säga att det har gått väldigt fort nu när jag har varit ledig. Det är redan en vecka sen jag gjorde min sista dag :O Usch, vill inte att sommarlovet ska ta slut, även om det ska bli kul att träffa klassen igen. Det är blandade känslor.

Jag och Oscar sitter nu vid varsin dator, jääättesociala mot varandra, men men. Han ska på kräftskiva med sina kompisar ikväll och jag ska åka till Grums och vara med tjejerna där :) Ska bli kul. Sen åker jag antaligen tillbaka hit imorrn, sover här för sista gången (alltså som sista gången jag bor här) och sen på fredag åker jag antagligen till Hagfors eftersom vi ska flytta på lördag :)

Kanske blir Arvika på lördag också, men nu har jag börjat inse att jag inte alls har så mycket pengar kvar, har nästan gjort slut på 3500 på bara några veckor. Så ja vet inte hur det blir, vill ju försöka vara lite sparsam också.

Ne nu ska ja dra :) Ha en bra dag!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0