New, fresh, and.. old?

Ny design fick de bli nu bara sådär. Vet inte om den är bättre än den förra men det är alltid kul med lite nytt :) Håller på med Emmas design nu, det är anledningen till att jag blev designsugen ;)

Har varit på Hammarö i tre dagar nu. Riktigt mysigt :) Första dagen åkte vi ut till Oscars mormor å morfars sommarstuga på en ö. De va såklart med och även Oscars mamma :) Vi grillade och åt gott och sen sov vi skönt. Morrronen som kom bjöd på solsken så ja och Oscar gick ner på bryggan för att sola :) Alla utan hans mormor åkte hem och vi fortsatte steka. Sen blev vi bjuda på pannkakor och efter det åkte vi hem till Oscars mamma.

Vi tre gick ner och handlade lite gott, hyrde film och beställa pizza :) Dagen efter fick Oscar nån slags migrän och blev jättehängig. Jag mådde inte heller bra när de då var tredje dagen som jag hade en fruktansvärd mensvärk. Natten som varit hade jag varit uppe å spytt för att jag hade så ont. Hemskt. Vi blev iaf riktigt slappa och låg inne hela dagen och tittade på olika filmer :)

Idag drog vi oss hemåt. Oscar åkte dock till hans kompis och ja gick på stan och träffade Andreas :) Trevligt.

Nu är Oscar på träning. En av hans lagkamrater, som också spelade i samma femma som Oscar, omkom i en bilolycka igår =/ Körde av vägen vid färjestad och hamnade i vattnet, bara 22 år gammal. Så de ska väl till olyckplatsen och lägga ut en matchtröja osv..

Nu blev det ett långt inlägg hörrni. Hejhej!

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj :O

Vad hemskt! :/

2009-08-11 @ 23:57:38
Postat av: Ida

Mhm verkligen :(

2009-08-12 @ 11:34:54
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin design!

jag är med sugen på en ny, lust att hjälpa mig? :)

2009-08-13 @ 20:56:21
Postat av: Ida

Aa ja vet ju inte vem du är ?

2009-08-15 @ 12:35:03
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0