Impuls

Bussen gick inte vid 2 utan vid 1 igår. Som vanligt att kollplatsen visar fel :O Om man inte tittar den dagen man ska åka så är de ju fan jämt fel. Som tur va kollade jag i tid nu så jag hann med 1-bussen. Kom till Karlstad och Oscar mötte upp mig i stan (skulle ha varit med Jessy egentligen men blev inte så). Vi åkte hem till mig och åt mat och sen in till stan igen. Mötte upp Hans och Michelle (Oscars pappa å syster) och sen gick vi på bio :) Vi såg Sommaren med Göran. Riktigt kul :) Dock hade jag väldigt höga förväntningar på filmen så den var inte riktigt så bra som jag trodde. Men den dög :)

Efter filmen drog vi in till hemköp och köpa chips och dipp och sen åkte vi hit. Kollade på Hancock och myste hela kvällen :)

Vaknade idag och då åt vi frukost och sen har vi väl härjat runt lite, vet inte vad de blev. Haha :) Och nu har han åkt iväg på match i Forshaga. Ja hade velat följa med, men de va fullt i bilen så de gick inte denna gång :P Fårse vad ja ska göra, behöver att städa iaf. Hade velat tvätta idag men fanns ingen tid.

Ikväll blire sängen tidigt också, skolan kl 10 imorrn!

/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0