IKEA

Idag har jag varit på IKEA hela dagen istortsett :) Farmor och Eva kom hit strax efter elva. Vi satt här ett tag, de fick titta på lägenheten åså, sen drog vi iväg. Fick grymt ont i fötterna och blev trött fort :P

Kom iaf hem för ca en och en halv timme sen. Då packade vi upp allt vi köpt. Handlade för 700 bara till mig, dock hade jag presentkort på 300 :) Har köpt bl.a. lampor, gardinstång, hyllor, köksgrejer, toagrejer och andra prylar :) Blev iaf bra när jag fick upp allt. Känner mig nöjd!

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen laga mat till mig och Oscar som kommer hit sen :P Blir chili con carne eller nåt tror ja. Mumma :)

Som sagt, ta de lugnt vare ja. Ha de!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0