Hagfors

Igårkväll hade jag som sagt hemmakväll helt själv :) Ja åt upp e n halv chipspåse, drack upp en halv flaska dricka (en och en halvliters) plus att ja åt kakor, muffins och nudlar. Snacka om att jag var mätt xD När klockan var tio ungefär ringer Oscar och säger att allting stängde vid elva (han skulle egentligen festa) så han skulle komma till mig istället. När han kommer hade sötnosen köp med sig massa hamburgare från Mcdonalds till både han och mig. Synd bara att han kom på sen att jag inte äter de ^^ Men han åt upp allt själv så vi slapp slänga nåt :) Vi somnade ganska fort när han kom.

Idag har jag åkt till Hagfors, nyss kommit hem från tandläkaren. Har bestämt mig för att skaffa tandställning. Blä :P Men som sagt, det är väldigt lite som är snett egentligen, men får jag chansen å rätta till de tar ja den. Ska iat dra ut två tänder för att få de rakt i nerkäken och sen ska ja ha tandställningen endast där i ca ett halvår och sen ska ja få i överkäken också.

Nu ska ja kolla lite Prison break. Senare ska ja med pappa och handla och ikväll vet jag inte vad som händer, hör av er! :)

/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0