Eldfesten

Ja.. Eldfesten, alltid en hemskt rolig kväll med massa folk, tills igår. Liksom, vad har hänt? Att vara 17 är ingen höjdare. Fy fan va jag längtar tills jag är 18 nu. Igår var vi iallafall hemma hos Saga först, det var dock kul :) Men sen blir man ju sugen på att dra iväg till parken och träffa lite mer folk. De gjorde vi, men inte träffade vi sådär speciellt mycket folk. Och verkligen inte folk i vår umgängeskrets. Så vi drog tillbaka till Saga. Vi satt där ett tag tills jag blev lite illamående, de fixade sig på toan och sen mådde jag bättre. Dock ville jag hem för jag var grymt trött och mitt partysug var som bortblåst. Så jag gick hem ungefär vid 1.

Idag ska jag åka till Karlstad vid 2 :) Så det är snart. Har legat och tittat färdigt på säsong 1 (Prison break) och tänkte börja på 2an när jag kommer till kd ;) Ska även träffa Jessy då :D KUL!

/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0