Eftermiddagen

Jag gick till Jessy förut, vi delade upp maten som var kvar sen vi bodde tsm :) (mat som inte bli gammal fort alltså, typ mjöl å sånt) och packade ner det i min väska. Den blev tung som fan så jag tänkte ta buss hem :P Dock skrev jag med Micke på sms och han skulle hem till Färjestad så då gick jag och hälsade på honom istället :) Han bjöd mig på mat och vi kolla litegrann på en film. Sen va han snäll och gav mig skjuts hem, han följde med in och fick se hur jag bodde :) Nu har han precis åkt iväg :P Vet inte vad jag ska göra nu. Kolla Prisonbreak kanske? ;)

/ Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ska komma någon dag jag också och se hur du bor :3

2009-08-25 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0