Dont trust me

Kvällen igår var riktigt trevligt. Jag, Feli och Malin satt här hemma hos Feli och tog oss några blåa ute på balkongen, snacka lite och spelade musik :) Riktigt nice. Don't trust me -3 oh3 spelades på repeat väldigt mycket ;)

Nu är jag nyvaken och Felicia sover än. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Är kvar här ett tag, Oscar är ändå inte hemma och de kan ju vara kul att umgås me grumsarna lite också ;) Dock åker jag hem till kd typ vid 6-7 kanske. Inatt är sista natten som jag sover hos Oscar när jag bor där, som jag skrev i förra inlägget. På lördag flyttar jag och då har ja min egen säng ;) Men ja kommer nog sova där nåra gånger ändå :D haha.

Nej ska kolla runt lite nu ja, ha de !

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0