Waynes

Fick skjuts av Sebb och Emil till kd igår :) Mycket snällt. Tror dock inte att någon av dem var speciellt pigga, haha!
Somnade typ direkt efter parlementet då jag var hur slut som helst även jag.

Idag fick vi sluta skolan vid 2 :) Fick sluta en halvtimme tidigare från historian och sen var vår gk lärare sjuk och då skulle vi göra de vi höll på med. Men de är jag klar med så jag fick går för Jens :) De andra hoppade över lektionen bara de :P Hehe.
Åkte in till stan och fikade i solen på Waynes :) Hur mysigt som helst, köpte en smoothie och en brownie. Rena rama rånet, men men. Hade 200 över från förra månadens studiebidrag så jag unnade mig de :) Sen köpte ja även en rengöringsgel och en toner från apoteket :) Emma sa att den var bra så ja vill testa. Tycker att ja har fått så ojämn hy. Men porer alltså, känner att de behövs å luftas lite ;)

Föresten så ska jag och Sofia vara med när det är gymnasiegrej på onsdag-torsdag. Åttor ska komma och få höra om vår skola :) Där ska ju även den där jävla snygga bilden på mig å Jack vara med. Usch. Men vi slipper skolan i två dagar iaf :) Dock ska vi vara där tills åtta på kvällen på torsdag :O om vi inte har tur å någon byter med oss =)

Nu är jag hemma, har nyss varit upp till pekås å handlat lite. Ska laga pasta me champinjoner å grönsaker sen =) Blir gott.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0