Trötter

Hemma i min varma och sköna säng nu. Är verkligen supertrött så jag ska snart dra på ett avsnitt av kära Family guy och somna till de :)
Dagen har varit riktigt bra. Vi åkte till Emma i Gustava, lekte me de underbara hundvalparna :) Sen ville vi ha glass så Olle skjutsade oss till Hagfors. Vi köpte varsin stor Ben&Jerry, gick till Jossi å kolla på tv och åt :) Sen gick vi ut igen, drog till Zana i hagälven där många av killarna från gamla klassen satt och avnjöt varsin öl :) Sen blev de coloseum där några åt och sen hem till Särén och kolla på Kill Bill.

Som sagt, bra dag med flera möten av saknade människor! De gillar vi :) Imorrn ska jag leka med min braiga kompis Emma Ö :) De ska också bli mycket roligt då de va superlänge sen vi hittade på nåt :)

Sov så gott allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0