Tråkigt

Jag sitter på pappas dator nu, raoutern har gått sönder så mitt trådlösa fungerar inte :( blää på de. Men han jobbar iaf hela dagen så jag kan sitta här om jag vill :)
Igår umgicks jag med Jimmie och Petter, kollade på filmen Next, drack kaffe och åt snickers sen drog vi ut och körde nåra varv, som blev många varv och tillslut körde jag och Jimmie till Jesper en sväng. Satt där å umgicks å sen skjutsade han hem mig :)
Idag vare meningen att vi skulle ha varit ute å gått, men vädret är ju inte så roligt så tror vi la ner de. Fårse om de blir något annat, har ändå inget planerat så :)
Imorrn ska jag, Josse å Jossi upp och hälsa på Emma i gustava :D Ska bli roligt, var himla längesen jag va där nu :)

Föresten så är jag grymt sugen på att designa nu, men sjäääälvklart så finns de inge photoshop på denna dator, och mitt har gått ut :( Har inte fixat ett "hållbart" än. Så får göra de :P Bajs.



PUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0