Tråk

Sitter hemma nu och har det tråkigt :P Vet inte vad jag ska göra, och de finns inte så många som jag kan umgås med heller direkt. Det är en sak som är tråkigt med att bo i Karlstad :P Känner så få, men snart flyttar Felicia iaf , så snart som imorrn ;)
Då bor hon iallafall i staden och då kan vi ses :D

Idag har det varit ett sjujävla underbart väder :D Gått med endast linne under skinnjackan, och det har varit för vamt nästan. Efter skolan gick jag och Felicia å köpa glass och satte oss på torget. Sen hämtade vi hennes lägenhetsnyckel :) åkte till herrhagen och tittade på den, väldigt mysigt :) Hihi, förstår bara inte hur alla ska få plats där till helgen ? Men de löser sig nog :D

Sen drog vi hem, och nu sitter jag här sysslolös :P Funderar på att ta en promenad, om jag orkar :P hihi =)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo det är klart :)

Hoppas jag får en plats också. Är ju lite tajtare här i den lilla staden vettu :p



Tackar :D !

2009-04-02 @ 17:49:10
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0