Soligt

Idag har jag diggat vädret riktigt mycket :) Solen har varit framme hela dagen och det har varit varmt och skönt, lite blåsigt kanske. Ingen av Felicia, Josefine å Louise va i skolan idag, men jag deppar inte för jag hade ju Sofia, Emma, Siri och Evelina :) Idag var dock Emma sjuk, men de andra var där. Naturkunskapen var inställd för vi skulle se nåt projektarbete, men vi struntade i det och drog in till stan tidigare istället. Åt baugette och strosade runt :) Sen köpte vi en glass och gick tillbaka till skolan.

Efter skolan gick ja å Sofia å letade upp scalateatern där jag hämtade ut två biobiljetter, jag ska nämligen bjuda Andreas på bio när han kommer hem på torsdag :) Han fick välja film själv och det blev Marley och jag ;) Haha. Blir hur mysigt som helst. Imorrn kommer han hem! Fast vi syns som sagt inte förens på torsdag :P

Sen åkte jag till Felicia där hon, Malin, Josefine, Louise och Moa var :) Vi drog in till stan igen direkt (ovärt att åka dit, haha) handlade massa mat och åkte sen tillbaka för att grilla :) Supergott blev de, och jag åt nog nästan upp halva helt själv ;) Haha. Nu sitter jag hemma och är sliten efter en lång dag :) Så nu ska jag nog bädda ner mig och kolla film eller så.

Hejs svejs!



Jag gillar den blåa himlen vi har fått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0